I royally messed up.

I Fotografier.,

Jepp!
Kvällen igår bjöd på många överraskningar, lite bråk, lite dans och en annorlunda avslutning, eller vad man ska säga. Men överlag var det en trevlig kväll, förutom lite konstiga incidenter. ;)

- Mikaela med koppel ( ? ) runt halsen, i know. . . väldigt udda.
- En kille som pratade om sina rosa lakan, haha.
- Some serious ass-grabbing, mohaha.
- En neger som raggade på Patricia, och jag hjälpte till, patricia blev nog lite arg på mig ;) haha.
- Någon ( nämner inga namn ) försökte övertala mig att strippa inne på tranan och få 10 000 kr i utbyte, och sen ville han ge mig en snus-puss, bara för att vara äcklig. Haha.

Och mkt fler konstiga saker hände, dock ingen vurpa i cykelstället utanför tranan ;) haha.



Mitt jobb-pass på hemköp gick förvånansvärt fort, tjottrade med Mikaela Hansson typ hela kvällen. :) och hon har börjat bli mer och mer lik mig, haha, hon börjar göra illa sig hela tiden på jobbet, och ni som känner mig vet att jag gör illa mig så gott som varje gång jag jobbar ;) haha. Sedan stressade hon och jag från jobbet och vidare till tranan, hon skulle jobba och jag skulle festa ;) hihi. Fick hänga min jacka på VIP-plats, hehe, bakom black-jack borden ;) höhö.

Som sagt kvällen började kanonbra men efter ett x antal lakrits-shots, drinkar och öl på alltför kort tid så började det gå utför, men de säger ju sig själv. Haha. Herrå.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: