I like big butts and i cannot lie, *nynnar*

I personligt.,
Haha, vi kan inte riktigt komma på varför, men JÄMT när jag och sandra umgås, så börjar vi sjunga på den låten, haha. Fast vi kan bara den där meningen typ, så vi sjunger den om och om igen, haha ;)

Som sagt så har jag umgåtts med Sandra så gott som hela dagen, hon kom och hämta mig vid ett-snåret och då for vi till Dollar Store och inhandlade diverse småprylar, hihi, dock inga fillidutter för sandras del. xD
Och sen hängde vi hemma hos mig i några timmar, jag diskade och duschade, och vi försökte oss även på att skaka rumpan så där som negrer kan ;) haha, vi lär ha sett riktigt dumma ut ;) haha.
Och som vanligt hade vi en hel del konstiga konversationer och en del sjuka kommentarer, men synd för er för jag kommer inte ihåg exakt vad vi sa ;) haha, nu blev ni ledsna va? Som missade vår dåliga humor ;) hahaa.

Vi tog vårt pick och pack ( med andra ord; hennes son Liam och min lypsyl, hihi ) och åkte hem till henne, där jag fick äran att kramas lite med Liam och kolla på hans söta nuna. :) Sedan åkte vi till Hemköp och inhandlade lite mer kladdkaka och lite annat smått och gott, vi stannade även till på Max på hemvägen och vräkte i oss mumsiga hamburgare när vi kom hem, hihi. Och när vi kom hem fick Amanda sina nya nappar som vi hade köpt på Hemköp, och fan vad vi garvade! ;)
Haha, alltså nappen såg lite annorlunda ut och jag och Sandra skrattade så mkt att vi började grina, haha. Och vi skrattade ännu mer när Amanda var så söt och skrattade med oss, haha, hon gjorde ett sånt där tillgjort skratt och såg supergullig ut, hihi. :) Och sen när sandra ätit upp satt amanda och jag kvar vid bordet och åt isbitar och skrattade fula skratt tillsammans, haha.

Tack för en toppendag sandra m. familj, hihi. :)

  
Skrivet av: säändie.
I   Blogg: http://www.sandratofalt.blogg.se

haha, jaa vi kan verkligen garva vi ;) & låten, den är våran. haha! Tack själv för idag honey!
Love ya!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: