.Ferre

I Fotografier.,
Det är nog ett utav de fulaste ord jag vet, haha, låter så himla töntigt! :P
Men ikväll är det som sagt ferre, jag har redan smygstartat ;) hihi, smakar gott med lite alkohol, dock känner jag mig inte alls speciellt snygg, men ju längre kvällen går ( ju mer alkohol som slinker ner ) desto snyggare kommer jag väl känna mig ;) haha.

Det blir jag och några bruds här, förmodligen the old gang bestående av mig, sandra, camilla och malin. :) Kommer nog bli en hejdundrans kväll, och jag hörde ryktas att camilla ska ta ett glas vin, hoppas det blir ett till, och ett till. . . . och ett till. ;) haha. Annars blir alla andra nykter, förutom jag, haha. :D

Om en stund blir jag hämtad, är ivägbjuden på "östävling" haha, nytt ord? xD men jag ska bara titta på, informerar er imorgon om resultatet, mohaha. Ni längtar va? ;D haha. Men jag blir nog inte långvarig där, för brudarna kommer som sagt hit senare, och då måste jag ju se till att vara hemma. :)

Puss <3

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: