A list of things.

I personligt.,
Här kommer en dryg lista :p

Tio sakar om mig:


1. Är du singel?
    Ja.

2. Är du lycklig?
för det mesta.

3. Är du uttråkad? 
 Nej, jag städar och det är ju alltid lika roligt. ;)

4. Är du ledsen?
Inte för tillfället.

5. Är du italienare?
Nej.

6. Är du gravid?
Nej.
7. Är du full?
 nerå.

8. Är du en cooling? 
 Nej, jag är en tönt. :)

9. Är du från Irland?
Nej.

10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nej, det har de aldrig varit.


Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 I sällsynta fall.

2. Har du nånsin blivit sårad?
Oh ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
Det har hänt en del gånger.

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Ja, vem har inte det?

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
Mm. . .

6. Har du haft en hemlig beundrare?
När jag var liten kanske.

7. Är du kär? 
 Nej.

8. Vill du gifta dig i framtiden?
Aa, alla tjejers dröm.

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust?
    Kärlek.

2. Hår eller ögon?
    Ögonen.

3. Katter eller hundar?
    Katter.

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
    Bästa vänner.

5. TV eller Internet?
    Internet.

6. Coca-cola eller Pepsi?
    Cola.

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
Först en vild utekväll som avslutas romantiskt hemma, eller en romantisk hemmakväll som slutar som en vild utekäll ;) haha.

8. Pengar eller lycka?
Lycka.

9. Dag eller natt? 
   Natt.

10. MSN eller mobil?
    Mobil.

Tio "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
   Vet ej, men jag har lyckats smita några gånger iaf. ;)

2. Brutit ett ben?
    Nej.

3. Gjort nåt du ångrar?
    Egentligen inte, jag står för det jag gör, men visst har man den där söndagsångesten ibland, haha ;)

4. Hoppat Bungee Jump?
    Nej, vågar inte.

5. Ljugit för någon du tycker om? 
    Någon vit lögn möjligtvis.

6. Ätit en hel tårta?
    Ja, men ångrade mig direkt efteråt, haha.

7. Gjort bort dig offentligt?
   Väldigt ofta, men för det mesta skrattar jag åt mig själv och bjuder allmänheten på ett gott skratt. ;)

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? 
   Egentligen inte.

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja, när vår katt Picasso dog, då grät jag floder.

10. Velat försvinna?
    Happens all the time.

10 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde?
    Till pappa. :) 

2. Telefonsamtalet du fick?
    Simone. :)

3. Personen du va med? 
    Simone, och Elvis och Amadeus ;)

4. Roligaste grejen som hänt?
 Om jag ska komma på något nu, måste det nog bli min vurpa i cykelstället, haha, även om det gjorde ont var det det roligaste på hela kvällen, haha. ;) eller nej, det måste nog bli alla mina sex-talk med Sandra, hihi. xD

5. Personen du sms:ade? 
    Mats.

3. Du va i en bil med?
Niklas.

4. Gick på bio med?
    Pappa och Stefan.

5. Va och shoppade med?
     Sandra, hihi.

6. Du kysste?
    . . .

7. Du skrev till på myspace?
    Jag har inte myspace.

8. Du hade sex med?
    . . . 

9. Du tillbringade natten med?
    Mina katter som bråkade med mig om sängplats, dock fick de sova i fotändan, haha. 

10. Du kramade? 
    Amadeus då, :)

( btw, jag stal denna lista hos Sandra, hihi. )

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: