a happy day.

I personligt.,
Min dag började roligt iaf, åt frukost tillsammans med min vän. Sedan händer det något helt otippat och jag börjar asgarva som vanligt.

( jag får ett av mina välkända skrattanfall och slutar nog inte skratta på 10 minuter ) xD
Och sen när jag nästan slutat skratta försöker jag förklara för honom att jag inte ens vet vad jag garvar åt, men självklart får jag bara fram; ja-hahamohaha-g, kan-hehe, in-haha-te, mohaha, slu-tihi-ta, skra-hahahahaa-tta.

Alltså ni fattar absolut inte det roliga i det här, och ska jag vara ärlig så gör jag inte heller det. Förstår inte varför jag började asgarva? det måste ha varit hans min. haha.'

Och den här skratt-attacken följdes av ännu en till ca 10 minuter senare när han helt plötsligt säger något väldigt konstigt, jag får dock inte nämna vad.

Men jag var verkligen trög imorse, haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: