Gör jag denna lista istället för något vettigt; ja. :D

I Blandat,
Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? Egentligen inte. :)
2. Skulle du vilja väga mer? Eh nej.
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Beror väl på anledningen.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Oh ja.
5. Skulle du vilja dricka dig full nu?  Nej,.


Tio KAN
1. Kan du röra på öronen? aa.
2. Kan du slicka dig på näsan? nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det är osäkert.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja.
7. Kan dina vänner lita på dig? självklart.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? ja, det har jag redan gjort.
9. Kan du suga? Ohja. ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jo.


Femton HAR;

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja.
3. Har du syskon? ja, tre systrar.
4. Har du någonsin pussat en groda? Nej, usch :)
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? de har de säkert.
6. Har du varit full den här månaden? ja.
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? nej, gjorde det imorse.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja.
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? ja.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? ja.
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? ja,
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? ja, haha.
14. Har du haft sex med mer än tre personer? ja, men inte samtidigt, utan vid skilda tillfällen.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? nej.


Tjugo VEM;

2. Vem älskar du? min familj, mina vänner o kissemissarna. :)
3. Vem hade du senast sex med? J,
4. Vem vill du bli full med? Eftersom jag aldrig blivit det med Lotta, väljer jag henne. :)
5. Vem är den bästa artisten? Många.
6. Vem pratade du senast i telefon med? Patricia.
7. Vem har du en liten crush i? Hemlis ;)
8. Vem är snyggast i hela världen? kan inte välja en, men för stunden känns det som Wentworth Miller. <3
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? min syster Martina.
10. Vem är snällast i världen? det finns många.
11. Vem är din bästa kompis? Patricia, therese, sandra.
12. Vem vill du prata med? Patricia.
13. Vem sov du senast med? simone.
14. Vem såg du senast full? Patricia.
16. Vem vet allt om dig? ingen.
17. Vem kysste du senast? J.
18. Vem kramade du senast? Amadeus, alldeles nyss.
19. Vem kan berätta allt för dig? mina vänner.
20. Vem kan du berätta allt för? Patricia, Sandra, therese.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: