den enda sanna glädjen är just skadeglädjen, heh.

I personligt.,
Ja, den fina kommentaren fällde min kära Lotta till mig idag när jag berättade om en liten incident;

Jag hade precis varit i tvättstugan och skulle gå tillbaka hem, tvättstugan ligger i grann-huset. Och eftersom det snöade ganska mkt och det var djup snö och jag hade dåliga skor. Så bestämmer jag mig för något så korkat som att jag ska springa hem.
Så när jag är mitt emellan husen så halkar jag självklart och gör världens vurpa och landar raklång på ryggen i snön. Hahaa. Och jag undrar hur många som såg mig egentligen, för fönstrena från båda husen har utsikt över det stället där jag ramlade. ;D hahaa. Och alla som känner mig vet att jag självklart inte reste mig upp direkt, utan jag låg där på rygg en stund och skrattade för mig själv, haha, sen reste jag mig upp och borstade bort snön och fortsatte springa hem, halkandes ;D haha.

Anledningen till att hon gav mig den fina kommentaren är väl för att man ska bjuda på sig själv och för att alla människor skrattar av skadeglädje, vilket inte alltid behöver vara dåligt o elakt. :)

Men som sagt, jag bjuder på mig själv, och som en vän till mig skulle ha sagt; I'm sexy, I'm hot. I'm everything your not! ;D

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: