två veckor kvar.

I personligt.,
Det är enbart 14 dagar kvar tills jag äntligen tar studenten. :) Guud vad bra det kommer kännas att stå där på trappen och sjunga en truddelutt efter att ha gått ut ur skolan för allra sista gången! :D
Och på måndag sätts betygen och då är skolan över, för min del :) då kan man börja varva ner och ladda inför balen, hihi.
Och imorgon ska jag åka hem till mamma och lillasyster och se deras nya lägenhet, :) och sen ska vi hitta en superbra dress till mig att ha på studenten. Syster, min stylist, ska hjälpa mig att hitta den ultimata klänningen ;) haha. Och sen ska jag leka frisör och slinga håret på henne och Jenny. Och på söndag ska vi självklart fira mamma på morsdag. :)
Ciao.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: