.tisdag

I personligt.,
Igår eftermiddag red jag och sandra ut tillsammans på Lanne och Greys och det gick suveränt! Även om de blev lite tävlingsinriktade när vi travade bredvid varandra, men de är ju trots allt föredetta travare. När jag travade före Greys en bit så började jag skratta så att jag nästan ramlade av Lanne för jag hörde hur Greys flåsade jättehögt och tog i för kung och fosterland för att lyckas springa om oss ;) haha.
Och idag ska jag bara göra ett prov och sen är min skoldag slut, eventuellt ska jag ta mig en ridtur ikväll, för jag ska ändå dit och ta in hästarna ikväll så då kan jag passa på att ta en tur och skritta av Lanne lite. Det är så skönt att vara i stallet, hästarna dömmer mig inte och man kan slappna av så mycket och bara tänka.
 
Och nu ska jag hoppa in i duschen och välja ut något linne till idag, solen skiner ju :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: