Studentbalen 2oo7 Bollnäs

I personligt.,
Idag är en av de stora dagarna i mitt liv, balen. Och jag är ruskigt nervös! Magen bara bubblar och har lite yrsel från och till. Det kommer bli så bra, så bra. :)
Och Sandra och Camilla + tim var här tidigare och höll mig sällskap och hjälpte mig med smink och hår, eller jag gjorde allt själv men de var väldigt duktiga rådgivare ;) hihi. Och nu sitter jag här och smuttar på en cider, i det fina glaset pappa hällde upp cidern i, hihi. Och om 50 min ska jag möta upp Emma och Jonas vid take off så att vi kan följas åt i varsin bil och anlända samtidigt till balen. :) Guuud vad nervöst!
Och natten kommer bli lång, tranan mellan 01-04 och sen kanske efterfest med emma, man vet aldrig vart natten för oss ;) haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: