please, don´t bother.

I personligt.,

Jag spenderar större delen av min vakna tid till att drömma mig bort till en bättre verklighet. Allt i mitt liv är en enda röra, så höga krav och så mycket som förväntas av mig och alldeles för lite tid och ork, hela mitt liv är uppochner skulle man kunna säga, och det är väl kanske den bästa förklaringen just nu.
Och inte blir det bättre av att Du är så jobbig. Jag önskar att du kunde sluta, ta ditt förnuft till fånga och hjälpa till. För jag kan inte göra allt själv, det som borde vara en dialog är en monolog och det är faktiskt riktigt jobbigt att försöka klara av det själv.
God, give me strenght!


  
Skrivet av: martina
I   Blogg: http://idamartinaa.blogg.se

det åär inte jag som är "Du" va?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: