jippi.

I personligt.,
Nu står min goa foderhäst äntligen i stallet och det gick hur bra som helst att lasta honom på trailern och han gick in i stallet och boxen helt utan problem vilket kändes oerhört skönt. Och jag funderar på att kalla honom Lanne (lania men mer maskulint) hihi, inte speciellt vackert men enkelt att säga. :)
Och imorgon ska jag jobba som sagt, och efter det vill jag nog åka till stallet en stund och borsta honom och mysa lite. :)
Och nu ikväll blir det hyfsat lugnt och jag ska verkligen sova ut imorgon då vi har sovmorgon vääldigt länge sen blir det till att hinna med en redovisning innan jag ska ta cykeln till hemköp.
Vill ni höra stefans dåliga skämt? som han brukar köra med varje gång vi kommer till hemköp.
- Säg hemköp baklänges.
- Pökmeh
- Haha.
Somliga är lättroade ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: