.fredag

I personligt.,

Idag har jag o simone varit till gävle och shoppat lite, hihi. Hon sov hos mig natten till idag, på soffan som jag bäddade så kungligt åt henne. :) Och vi klev upp tidigt imorse och tog tåget kl 8.52 till gävle och där gick vi runt i ett antal timmar tills fötterna värkte.
Och sen skjutsade vi pappa och kicki till edsbyn, de är på någon fest där ikväll så jag kommer få hämta dem där inatt, om jag hittar dit igen det vill säga, mitt lokalsinne är lika med noll! ;) haha.
Nu på kvällskvisten har vi varit ute och ridit på Lanne, och han imponerade oerhört mycket på mig idag också när han var hur lugn som helst trots att vi red ut helt ensamma utan Greys. :) Och sen tog vi in alla hästar och gav dem mat och sen åkte vi hem och slog oss ner i soffan.
Imorgon bitti ska jag åka till stallet mellan kl. 7 och 8 och ge dem frukost och släppa ut dem i hagen. Kommer nog vara skapligt trött, för känner jag pappa och kicki rätt så blir det väldigt sent som jag ska skjutsa hem dem. ;)
Men jag är ju så himla snäll :)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: