pick me. choose me. love me.

I personligt.,
Nu är jag hemkommen från el stockholmo, och till min egen förvåning så hade jag ingen nyckel med mig till lägenheten. Alltså utelåst, men det gick ingen större nöd på mig. Det var bara till att sitta ute i solen med mina sköna solbrillor på :) och packningen bredvid mig på marken och vänta på att stefans syster och hennes pojkvän skulle komma och plocka upp mig så att jag fick följa med och äta middag hemma hos deras föräldrar. :) stefan var redan där och väntade på mig.
Och helgen var faktiskt enormt bra, absolut inget bråk med varken mamma eller lillasyster, jag var snäll och slingade hennes hår och det blev så klart ursnyggt! ;) hihi, eftersom det var jag som gjorde det ;) hihi.

Och imorgon ska jag äntligen klippa och slinga mig. :) Mitt hår behöver verkligen fräschas upp.
Gonatt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: