out and about,.

I personligt.,
Idag har jag spenderat ett antal timmar på stan tillsammans med pappa och syster, och sen kom kicki och simone och fikade tillsammans med oss :) Och jag måste erkänna att min syster och simone är ungefär lika smarta, ;) haha. Vi stod nämligen och tittade på en hårspraysflaska;
- alltså ser hårspray ut så här? Jag tycker nämligen att det typ är liksom "ingenting" i flaskorna, hårsprayen bara finns där liksom, haha. Jag trodde inte den såg ut så här :) (syster)
- mm, jag trodde typ att det var gas :) (simone)
- men oh, man känner ju liksom att det är någonting i flaskorna när man rör på dem. (syster)

Man måste ha varit där för att förstå, intern-joke ;) haha.
Och pappa är ganska rolig han också;
Jag ska hämta en annan storlek på en tröja åt min syster som står i provrummet.
- Hon ville ha en small. (jag)
- aha, ja men den där ser small ut. (pappa)
- eh, ja det står liksom ett s på den. hahaa, (jag)
Haha!

Vilken dålig humor jag har, haha. var bara tvungen att skriva in det här så att jag kan minnas det senare :)

  
Skrivet av: Anonym
I

jag är så jävla grymt bra :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: