internet-lek,.

I personligt.,
regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1, Jag är extremt mörkrädd, och har varit det sen jag var liten. Om jag släcker lampan i hallen så springer jag raka vägen till sovrummet och kastar mig under täcket. ;) haha, Jag hatar också att gå ute själv när det är mörkt.

2, När jag är ensam hemma sjunger jag i duschen, ;) men vem gör inte det? ;) haha.

3, Jag ställer alltid in två alarm på min mobil när jag ska upp på morgonen. För då när de första ringer kan jag stänga av de och somna om en liten stund. :) hihi.

4, När jag ska packa inför en resa skriver jag alltid en lista och sen bockar jag av sak, för sak medan jag packar ner allt. Sen dubbelkollar jag alltid listan, och ibland kollar jag den t.o.m tre gånger. Jag är nog lite av ett kontrollfreak ;) haha.

5, Jag gillar att städa, jag älskar känslan när man är klar och ser hur allt är rent och fint. :) hihi,

6, Jag är världens tv-nörd, jag har alldeles för många favorit-serier på tv. Jag tittar på allt. :)

Jag blev tagen av simone. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: