good morning sunshine,.

I personligt.,
Oh vilken skön känsla! När jag vinklade upp persiennerna idag så var de strålande solsken ute. :)
Vårkänslor.
Igår tränade jag pump på sporthallen och nu har jag träningsvärk igen, hihi. Men den ger nog med sig när jag kommer ut och rör på mig. ska nämligen jobba mellan 14.00-22.15 idag. Så jag får en liten promenad, eller cykeltur när jag ska ta mig dit.
Egentligen är det väldigt jobbigt att jobba så sent, man kommer hem strax före elva och sen tar de ju ett tag innan man kan sova. Men det är mödan lönt när man får lönebeskedet sen, vilket borde ramla ner i min brevlåda vilken dag som helst nu. :) hihi.
Nu ska jag göra frulle, åt både mig och amadeus. Den lilla tiggaren ;) haha.

  
Skrivet av: SIMONE
I

du har blivit tagen, kolla min blogg för mer info (;




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: