summer-rain.

I personligt.,
Idag umgicks jag med pappa på förmiddagen, och vi gick en stund på stan tillsammans. :) Och sen åkte jag och sandra till stallet och mötte Therese. Vi skulle nämligen bygga en hage till våra horses. :) hihi., De stackarna har ju mumsat i sig allt gräs i deras ordinarie hage, som numera ser ut som en öken ;) så vi fick låna en stor åker av en jättegammal gubbe, så idag bankade vi ner alla stolparna och satte upp eltråden. Och när vi var klara så kom Therese mamma med saft och kakor, jummie! :) Det var nästan det bästa som kunde hända eftersom vi var svettiga och helt slut efter att ha stått i solen mitt på en åker i flera timmar, heh. Och när vi hade fått med oss hästarna tvärs över åkern och släppt in dem i deras nya hage så öppnar sig himlen och regnet börjar ösa ner. Men det var faktiskt riktigt härligt, hihi. Förutom när man fick klafsa över en blöt åker i enkla tygskor, haha.
Och imorgon ska jag, sandra och therese rida ut på en ganska lång tur och sen galoppera skiten ur hästarna ;) hahaa. Så att de får göra av med lite adrenalin och busa av sig lite ;) hihi.

Gokväll.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: