raindrops.

I personligt.,
Keeps falling on my head ( nynnar )

Idag har jag varit till frisören och snyggat till mitt hår efter hårförlängningen, och den inkompetenta frisören drog och slet i mitt hår hela tiden så att det lossnade lite på vissa ställen. Dumma dumma frisör, jag satt och höll mig ifrån att lägga mig på golvet och gråta och från att skrika rätt ut när hon drog mig i håret och brände mig med plattången,suck. Men resultatet blev faktiskt bra, jag är rätt nöjd.
Och sen kom Sandra och hämtade mig och så åkte vi hem till Camilla och pratade lite, och vi lyckades övertala henne att följa med till stallet, och väl där lyckades vi t.o.m. lura henne till att rida ;) hihi. Och hon är egentligen lite smårädd för hästar men när hon väl hade skrittat en bit, så ville hon inte ens kliva av, hihi. Rädslan släppte lite när hon väl insåg att det faktiskt inte är så farligt och inte speciellt svårt att rida.
Men det var en lite rolig syn när hon skulle komma upp på hästen, och det blev ännu roligare när hennes byxor sprack ;D haha. Och jag är stolt över Lanne, för idag så galopperade han, riktigt ordentligt! ;)
Och Camilla var riktigt modig idag, hihi, jag är stolt över dig gumman, och du ska få rida fler gången på Lanne.  You go girl.
Sammanfattning: en riktigt trevlig dag tillsammans med mina bästa vänner.

Och nu ska jag diska, och sen kommer sandra hit och så ska vi äta tacos, jummie! :)

  
Skrivet av: Mattlan
I   Blogg: http://mattlan.blogg.se/

Jobbigt med håret, gillar inte att gå till frisören alls. Är ganska håröm.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: