Kubbmästarna,

I personligt.,

Jag och Terese vann två gånger i rad när vi spelade kubb mot Sandra, Camilla och Malin idag. :) jippi.
Vi hade grillkväll / kubbkväll hos mig, och det var riktigt trevligt! Alla var på bra humör, vädret var toppen och maten blev god :) tack vare sandra, min egen stjärnkock ;) hihi. Och när vi hade kastat kubb tillräckligt länge och nästan skrattat ihjäl oss så plockade vi fram chips och bänkade oss i sofforna i vardagsrummet och pratade, och körde även "jag-har-aldrig-leken", och det gjorde att vi skrattade om möjligt ännu mer! :)
Tusen tack för en grymt härlig kväll tjejer! Det kommer bli fler såna under sommaren, hihi :)

 

malin o sandra  malin o jag  alla utom terese  terese    camilla o sandra  malin, jag o terese.  me

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: