juni.

I personligt.,

Vädret är helt obeskrivligt härligt! :) Strålande sol och varma sommarvindar, gudars vad skönt! hihi.
Och idag har jag och sandra gått på långnäs och tittat på marknaden och sen tittade vi på när amanda åkte lite karuseller och efter det åt vi en gudomlig sallad på Nortons café. Sedan åkte vi till stallet och duschade Lanne och Greys, vilket de gillade någorlungda iaf, haha. Det är nog delade meningar om den saken. ;)
Och sen gjorde jag slingor i sandras hår nu på kvällskvisten och det blev bra, jag skulle nog blivit en bra frisör, hihi. Imorgon blir det förhoppningsvis minst lika fint väder som idag och då ska jag, sandra och hennes lillesyster iväg och rida. :)
Nu blir det tv-tittande för min del, hihi. Ciao.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: