Ikea.

I personligt.,
Imorse var det meningen att jag skulle kliva upp kl. 5.40 men jag sov självklart över men tack vare sandra så kom jag upp tillslut, hihi ;) och så åkte vi till stallet. För hovslagaren skulle komma och sko Lanne och Greys. Även om hästarna var lite oroliga så gick det förvånansvärt bra. :)
Och sen åkte jag hem och gosade med stefan en stund, innan jag skulle åka till Ikea med camilla, tim och åke. camilla körde lite fortare än vad man egentligen får, och tro då självklart att polisen stoppar oss. Alla vi blev helt skakis när de vinkade in oss till vägkanten men som tur var så hade de ingen laser utan de ville bara att camilla skulle göra alko-test. Och självklart gjorde jag massor av fynd på ikea, så nu har jag nya prylar hemma, hihi. :)
Och imorgon ska jag rida Lanne, och camilla ska även prova rida en stund. Men vi ska hålla oss i hagen och öva hans fotarbete lite, och se hur han beter sig med de nya skorna, :)
Nu blir det tv och amadeus-älsklingen i knät.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: