.friends forever

I personligt.,
Idag sov jag länge, och gud så skönt det var att få sova ut och verkligen vakna helt utvilad.
Och efter att ha städat lite här hemma så cyklade jag ner till Ica och handlade lite ingredienser till tårtan som jag skulle baka, :) För jag bjöd hit Camilla och Sandra på fika på eftermiddagen / kvällen eftersom jag har fyllt år. Och de hade med sig en present till mig, vilket de absolut inte hade behövt. Deras vänskap räcker gott och väl.
Men jag fick iaf ett jättefint smyckeskrin i silver och med blått sammets-foder inuti. Det kommer passa perfekt i mitt sovrum, hihi :)
Och sandra och jag tog även en impuls-ridtur idag, och hästarna gick mycket bättre nu med deras nya skor, hihi :)
Gokväll.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: