ett barns leende.

I personligt.,
Är det finaste som finns. :) Idag var jag på stan tillsammans med Sandra och Amanda, och Amanda lånar allas mobiltelefoner och låtsas prata i telefonen heela tiden. Så när vi var inne på leksaksaffären så köpte jag en liten rosa låtsas-mobiltelefon åt henne. Och det leendet som spred sig över hennes ansikte då värmde i hjärtat. Det var guld värt! Den söta lilla goungen! :)
Men dagen började inte lika bra, utan jag åkte till hälsocentralen kl. 8.15 och läkarbesöket slutade med att det sved riktigt ordentligt i plånboken när jag stod på apoteket och hämtade ut mitt pencillin och min kortison-nässpray.
Och sen tyckte läkaren att jag skulle ta ledigt från jobbet en vecka så att jag fick vila och bli frisk och så att mitt immunförsvar fick chans att återhämta sig. Och idag på sjukhuset insåg jag vad gamla människor kan vara läskiga, de knuffade nästan omkull mig för att komma in till läkaren först. Förutom Stig-Arne då, hihi, som jag pratade med om ditten och datten medan vänte-tiden flöt på. Han var rätt snäll, den lilla gubben, haha. ;)
Och nu är jag hemma och gosar med Amadeus, och väntar på att Stefan min darling ska komma hem från jobbet, men han slutar inte förrän 23.45. Men jag ska hålla mig vaken, hihi. :)
Gokväll.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: