dopdag,.

I personligt.,
Idag ska jag på dop, Camilla och Åkes son Tim ska döpas ute vid prästnäset. Det kommer nog bli väldigt fint och mysigt med ett dop utomhus, hihi. :) Och jag ska hem till Camilla innan för att hjälpa henne med håret, jag har blivit mina vänners främsta hårstylist ;) haha. Det är bara att tacka och buga och använda alla knep jag kan, så kommer hon bli kanonfin i håret, tihi. ;)
Det enda som är negativt idag är att jag är så förbaskat trött, kom hem närmare 4 inatt, så det har inte blivit många timmars sömn, men jag klarar allt och idag ska jag ha trevligt.
Och trevlisch blev det verkligen igår, jag var lite skeptiskt från början eftersom jag inte kände någon av dem som var där, men alla var jättetrevliga och vi pratade, dansade runt midsommarstången och lekte ofantligt många lekar hela natten lång, hihi. Och allt avslutades med en stor korvgrillning, och då menar jag verkligen stoor. Jag tror att det låg 40 korvar där som mest, hahaa. Och sen dansade erik sin korvdans med korvarna bakom öronen, haha. ;) Jag tror att allt gick på tok igår, men på ett bra vis. :) 
Och då och då under kvällen fick man springa på dass också, haha. Jag hatar verkligen dass, och det här hade ingen lampa, och inte ens ett ljus. Så man fick sitta där i mörkret ;) haha.
Och nu måste jag sätta fart med att fixa mitt eget hår och välja kläder, alltid samma beslutsångest. Ciao.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: