7/6 - ett minne för livet.

I personligt.,
För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeenteeeen! Fy fan vad jag är bra! :)
Gårdagen är enormt minnesvärd, då jag tillsammans med min klass tog studenten. Den gudomliga lyckokänslan som uppstod när vi stod på trappen och sjöng och tjoade, hihi. Och glädjen blev fulländad eftersom mamma, lillasyster, min moster mira + familj och min andra moster merja hade kommit hit för att gratulera mig, men det blev desto jobbigare när de skulle åka hem, jag grät lite i stefans famn.
Och kvällen spenderades på Långnäs på en filt, med en stereo och några cider, tillsammans med resten av klassen och natten avslutades på tranan och sen fick jag en god natts sömn.
Och idag njöt jag av min första dag i frihet. :) och det här vädret är helt underbart!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: