1:a juni.

I personligt.,
Nu börjar sommaren, och den första dagen i den första sommarmånaden invigdes till min glädje med strålande solsken, :)
Gårdagen och balen med efterfest osv. var superbra! Det var riktigt pirrigt till en början men nervositeten försvann ganska fort, hihi. Och natten blev lång ;) jag kom väl i säng halv sex imorse ;) vinglade hem ifrån tranan kl. 04.15, när solen redan hade gått upp ;) haha. Det enda som var lite negativt igår var att det regnade hela förmiddagen men som tur var blev det uppehåll på eftermiddagen när alla kom med diverse bilar, häst o vagn, motorcyklar m.m. till balen. Så pappa och jag kunde köra nercabbat ;) även om det var lite småkallt.
Och idag har jag träffat sandra för en lunch på stan och sen har jag städat hemma, det såg ut som ett bombnedslag här när jag vaknade imorse ;) haha.

Om några timmar ska jag cykla till stallet, får se om det blir en ridtur, det är väldigt lockande när vädret är så här fint och varmt. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: