torsdag.

I personligt.,
Idag mår jag hyfsat bra med tanke på vilket tillstånd jag var i igår kväll ;) hihi. Nej då, det blev inte så farligt mkt igår och det tackar jag mig själv för idag. Therese ringde och väckte mig kl. 9 imorse, och jag somnade väl halv fem, så det var inte så poppis, haha :) men det var bra att hon ringde så att jag klev upp och fick lite saker gjorda här hemma.
Och nu om en stund ska Sandra komma och plocka upp mig och så ska vi åka till stallet och ge Lanne pencillin och släppa ut våra pållar och sedan ska hon till barnmorskan och efter det ska hon eventuellt färga mitt hår. :) hihi.
Så jag håller tummarna för att det blir bra så att jag inte ser ut som en albino efteråt ;) haha.
Och guuuud vad roligt jag hade igår! Den bästa utekvällen på länge, jättemycket folk ute men inte för mycket, och nästan enbart trevliga människor, och billig men god dricka ;) och en sen promenad och en liten biltur innan man kröp till sängs, :)
Ciao.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: