new week.

I personligt.,
Idag ringde pappa och väckte mig, och så åkte vi till stallet och rengjorde Lannes sår, och det hade inte kommit något var alls, vilket är ett väldigt bra tecken på att det inte är bakterier i såret. Så nu håller jag tummarna för att det bara blir bättre och bättre för varje dag, och att jag snart kan låta honom slippa kompresserna och alsol-spriten, min lilla horsie. :) Och sen när jag kom hem satte jag igång med diskberget i köket ;) haha. Så nu är det gjort och nu återstår bara lite dammsugning och packning inför gotland. :)
Ikväll ska jag och Therese flytta våra små pållars hage, så att det får långt och gott gräs att beta på när vi är borta, hihi. Och efter det blir det tacos hemma med stefan, mysigt.
Hej då.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: