my oh my, looks like the boys too shy, ain't gonna kiss the girl.

I personligt.,
Idag har jag tagit en storstädning här hemma, så nu är alla dammråttor historia ;) hihi. Och sen följde jag med pappa på lite ärenden på stan, och jag passade även på att gå in på Audio Video och frågade när jag skulle få tillbaka min mobil, den har nämligen varit på lagning i 6 veckor nu. Och jag skulle återkomma imorgon.
Och imorgon ska jag även jobba, IGEN! Så jag ska cykla ner på stan under min lunch-rast och gå till Audio Video igen. Och jag hoppas hoppas hoppas att jag får ett riktigt besked då och att jag får tillbaka min mobil.
Eftermiddagen spenderades i stallet, tillsammans med Therese, vi tog en ridtur tillsammans och det gick riktigt bra. Och jag använde mitt nya pulla-träns, och Lanne verkade trivas med det. :)
Nu ska jag mysa lite med Stefan och Amadeus och sen ska jag gå och lägga mig och sooova så länge jag kan, tills klockan ringer imorgon bitti. Gokväll.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: