family.

I personligt.,
Gud vad jag saknar min lillasyster ibland, det skulle vara så mysigt att bo nära henne och mamma. Så att hon kunde komma och hälsa på mig en vardagkväll osv. och umgås. :)
Idag kommer hon till Bollnäs, och hon ska följa med mig till stallet när jag ska skölja rent Lannes sår, och sen ska vi ta med honom på en promenad så att han får lufta såren lite. Men det blir ingen ridning, för min älskling är så öm i kroppen nu efter sin vurpa så han ska få vila från tyngden från en ryttare. Och jag skulle nog inte heller kunna rida, för jisses vad öm jag är efter mitt möte med trädet ;). Men jag hoppas att stelheten försvinner snart.
Eventuellt ska Camilla och Tim följa med mig och syrran på promenad, vilket skulle bli jättetrevlig. :) Så jag hoppas hon följer med.
Idag har jag varit uppe jättetidigt, och hunnit med att slänga alla sopor ( och det var många kan jag lova ) och städat, och bäddat sängen, och sorterat tvätten och ska snart ner i tvättstugan och tvätta ytterligare ett lass med kläder. ;) sedan blir det som sagt en tur till stallet.
Ciao.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: