en sång om ingenting,.

I personligt.,
så alla bratz kan hoppa omkring
e på klubben, dricker skumpa
och alla brudar tar på min rumpa
 ;)

Idag har jag jobbar 9-19.
Veterinären kom igår och tog sig en titt på Lanne, och det var i sista sekunden! För såret gick djupare än vi hade trott och han fick skölja ur det och göra rent det riktigt noga. Och Lanne hade ont och ville inte stå still så han fick lugnade och han blev helt drogad, stackarn. Sedan fick jag pencillin och så visade han mig hur jag skulle sätta in kanylen i hans halsmuskel och ge honom sprutan. Och han visade också hur jag skulle göra rent hans sår morgon och kväll. Så imorse var jag till stallet väldigt tidigt för att ge honom pencillinet och skölja hans sår. Och jag ska dit ännu tidigare imorgon eftersom jag jobbar 7-16. Men pappa skulle vara snäll och skjutsa mig. :)
Men nu kommer Lanne bli frisk, och det känns så himla bra att det går åt rätt håll nu.
Som sagt jag ska jobba 7-16 imorgon och sedan ska jag eventuellt träffa Therese, hihi. Hon ska eventuellt starta Perra i något provlopp på travbanan imorgon ;) hihi.
Nej usch nu måste jag sova, annars orkar jag aaaaldrig upp imorgon! Gonatt.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: