.

I personligt.,
Inatt sov jag över hos Camilla, och det var trevligt och skönt med lite omväxling. Omväxling förnöjer som det heter, :)
Gick dit efter jobbet igår kväll, och tittade på tv med henne, Åke och lilla tim en stund, sen blev det till att krypa ner i soffan som de hade bäddat iordning åt mig. Och sen imorse vaknade jag av att Camilla placerade tim på min mage och drog upp persiennerna och lät solen flöda in i rummet ;) vilket resulterade i att jag blev totalt blind! ;) haha. Och sen såg jag tim med sina stora fina blåa ögon titta på mig och le :) en av de bästa väckningar jag fått på väldigt länge, hihi. Sedan satt vi och tjottrade en stund innan tim skulle bada. :)
Och efter det kom min kära pappa och hämtade mig och så åkte vi till stallet för att kolla hur det var med Lanne och hans sår, och de såg inte bra ut. :( Så nu har jag ringt veterinären och eventuellt dyker han/hon upp idag och tar sig en titt på Lanne, hoppas att allt kommer bli bra snart. Jag lider när du lider, min gopålle.
Och idag när jag låste upp dörren till lägenheten bokstavligt talat hoppade amadeus på mig, han hade saknat mig jättemycket och bara kurrade och kurrade och myste i min famn, gokisse! :) me love you both. And effa.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: