Yesterday.

I Fotografier.,
Juldagen 2007.
Herregud vilken utgång ;) bravur bravur! ;D

Festen började redan vid halv fyra, då jag o lotta började förkröka hemma hos mig, med goda groggar ;) Jag flokade som vanligt ;) och vi hade jättetrevligt och diskuterade lite allt möjligt ;) haha. Och sen tog vi vårt pick och pack och begav oss hem till Johan aka ogge, där vi förkrökade en liten snabbis med honom och Erica. :)
Men som sagt där stannade vi inte länge, utan istället promenerade vi till någon fest där vi skulle träffa Camilla. :) Och när klockan blev 8:a så begav vi oss ner mot tranan, ;) Lotta kastade vinglas på vägen ner och sen sprang hon iväg för att ta ut pengar, och när hon kommer tillbaka har hon världens skrapsår på knät, stackarn, hon halkade nämligen, heh. ;) Hon skyller på att det var halt, men jag klandrar alkoholen ;) haha. Tack för att du betalade mitt inträde gumman. <3
Vi kom in nästan först av alla ;) höhö, och vi köpte lite öl och cider och placerade våra rumpor på några stolar och pratade lite i väntan på musik och folk. :)
Kvällen flöt på utan större problem om man bortser från kvällens samtalsämne, mina bröst, haha. Och det var inte så farligt som det låter, haha. Och vi skakade lite rumpa på dansgolvet också ;) Och Ewe halkade ;D hahaa.

Efter tranan träffade jag "min polis", haha, dock dissade jag honom efter ett tag ;D haha, och sen kom Andreas och hämtade mig, janni, angelica och någon kille. Heh, vi åkte på Max och beställde mat och sen skjutsade vi hem dem. :) Och efter det följde jag med hem till Andreas, haha, väl där hoppade jag runt i hans soffa, haha, så tillslut brakade den sönder typ, haha, förlåt ;D haha. Och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, åt skinkmackor, drack oboy och skrattade tills klockan var 6 typ, då kröp vi till kojs. :) heh.

Och Lottas fina kommentar; S
Mohahaha,

image469

Och som sagt, idag mår jag som man förtjänar ;D

  
Skrivet av: sandra
I   Blogg: http://www.sandratofalt.blogg.se

haha, jaa dina bröst var verkligen i "centrum" igår ;) haha. tur att du inte behöver skämmas för dom. haha.

Skrivet av: Lotta
I

Fy tusan vilka babes! :P
Haha, jag hade glömt att jag slängde vinglaset!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: