torsdag.

I personligt.,
Gud vad jag fortfarande mår dåligt. :(
Just nu ligger jag i sängen med amadeus i knät och myser lite. :) och jag väntar på att Simone ska komma tillbaks från stan så att vi kan gå o sola. :) Ska bli skönt att få skämma bort sig själv lite. :)

Idag har jag verkligen inte mkt viktigt att berätta, bara massa strunt ;D haha.
Jag kan dock berätta om mina tabbar igår, det första jag gjorde på jobbet var att göra illa min tumme, och innan dagen var slut hade jag även ett sår på min häl :( tack vare en knuffig kund och korgar. Och innan Niklas skulle skjutsa ner mig på tranan så stod jag och letade febrilt efter mitt körkort och blev förtvivlad när jag inte hittade det. Då börjar Niklas garva och säger att jag har det i munnen, hahahaa, snacka om att vara virrig. ;D

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: