Söndag

I personligt.,
Idag när jag vaknade skjutsade Andreas mig och Simone ner på stan så att vi fick inhandla den sista julklappen ;) man är alltid ute i sista sekunden, haha.
Och efter det svängde vi förbi hemma hos mig och packade iordning lite grejer för att jag ska sova hos min kära far inatt, eftersom det är Julafton imorgon ;) som de flesta av er nog vet ;D hahaa.
Och kvällen har bestått av att klä julgranen, äta julmiddag, spela paket-spel ( som kicki hittat på, fyndigt värre, och jag är jätteglad för tidningen jag fick ;) haha ) , musikfrågesport och sen spelade vi Med andra ord och jag o Simone var helt enkelt bäst ;) haha. Men stångkorv, va fasen är det? haha ;D

Kvällen har varit jättetrevlig, och all tid har spenderats på vår inglasade altan, med infravärme, miljoner tända ljus, mysiga filtar och julmusik på hög volym. :) Känns lite konstigt att sitta på altanen och äta julmiddag när det är flera minusgrader utomhus, hihi. Men riktigt hög mysfaktor. :) hihi.

Imorgon är det julafton ;)

  
Skrivet av: simone
I

ja STÅNGKORV?! ehe? ja julafton och sköna klommentarer, kan jag bli bättre?
nej jag skoja, kan det bli bätre ;)
haha. du snurrade jorden snabbare i går? ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: