morsning korsning. :)

I personligt.,
Inatt har jag sovit ovanligt bra, förstår dock inte riktigt varför. :P Ensam i en lortig lägenhet, haha. Och imorse kom SImone hit och hämtade lite saker innan hon skulle till skolan, och snäll som hon var ringde hon mig för att berätta att hon skulle låsa upp dörren då, så att jag inte skulle bli livrädd, gulligt va. :) hihi,
Och nu ska jag gå och platta mitt förbannade hår, som btw är i en helt värdelös längd, det är varken tillräckligt kort och verkligen inte tillräckligt långt, utan det är precis till axlarna och viker sig utåt hela tiden, skitdrygt! Men det växer ju ;) heh.

Och om 1 timme blir det en gävle-tripp tillsammans med Niklas, men inte den Niklas jag har umgåtts med på sista tiden, utan Niklas från Ren, eller skater-Niklas, vad man nu vill kalla honom. :) hihi., Länge sen vi umgicks så det ska bli trevligt. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: