Länge sen.

I personligt.,
Helgen har bjudit på många tokigheter ;) minst sagt. haha

Fredagen; bestod av fest hemma hos mig tillsammans med Simone, Hans o Niklas, vi drack grogg efter grogg och hade allmänt roligt. :) Och på något vis hamnade det en "lastvagn" från bolaget hemma hos mig, haha, så vi rullade runt och lekte med den. haha ;D Hans har fina filmer på mig och Simone som flummar ;) hahaa.
Och kl. 5 kliver Mikaela in på statoil i rosa små shorts, linne utan bh under, converse med raggsockor och röd toppluva ;D och jacka så klart, man vill ju inte frysa ;D haha.

Lördagen; jag vaknade efter en timmes sömn av att Lotta ringde och sa åt mig att kliva upp och göra mig klar för en resa till Valbo. :) Och sagt o gjort, jag drog hem, duschade och gjorde mig klar, lyckades även lura med mig Therese. :) Så vi tre tjejer tog en liten road-trip ;) Och han som spelade på sågen var typ det bästa med hela förmiddagen ;) för det bästa med hela dagen var nog festen på kvällen, jag o Lotta förfestade hos mig tills några av hennes kompis kom och joinade oss, sen tog vi vagnen från bolaget och åkte halvvägs ner på tranan ;) haha, väl där dansade vi rumpan av oss ;) och svepte alkohol ;) sen efter tranan hände en hemlis ;) hihi.

Och efter en liten åktur med Pär, kom Andreas och hämtade mig och så åkte vi hem till honom och spelade kort, haha ;) dock förlorade jag hela tiden, men jag skyller på alkoholen ;) haha. Sen slocknade jag på soffan och blev buren till sängen efter en stund, där somnade jag sedan om med alla kläder på, och sparkades hela natten, och snarkade, mohaha, men är man förkyld så är man ;) hahaa. Pinigt värre ;D

Det var en kort summering av min helg, mina nära vänner vet mera exakt vad som har hänt, haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: