God morgon.

I personligt.,
Det gick bra att jobba igår, dock gick det väldigt segt. Men idag jobbar jag 11.00 - 19.30, och jag kommer ha sällskap av Lotta :D och mickis och camilla, så idag blir det hejbaberiba ;D hahaa.

Igår efter jobbet kom Niklas och Hans och hämtade mig, sen åkte de med bilen och lekte lite, eftersom det är halt ;) och när de klev ur bilen utanför hemköp höll jag på att garva ihjäl mig, hans hade en asful peruk ;D och Niklas hade en keps med öronlappar, hahahaa. Schnyggingar ;)
Och vi tog en tur hem till Niklas pappa, och Hans lekte med sökarlampan i skogen ;) haha. Och efter det åkte vi hem till Niklas och skulle titta på film, Death proof, ganske wierd film, och Hans gjorde förrätt ( skinkmacka ) och varmrätt ( mackaroner och köttbullar ) till mig, dock åt jag inget :P utan delade på en piggelin med Niklas, mums. :) hihi. Men tack ändå Hans ;)

Gårdagen var värd ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: