wonderful day.

I personligt.,
Idag vaknade jag tidigt, och trots att sandra-flok och jag var uppe till långt in på natten så var jag inte så värst trött., :) Och sedan efter någon timme vaknade sandra och skulle försöka smyga på toa för att inte väcka mig, men tji fick hon för jag var redan vaken ;) haha. Så då joinade hon mig och så när Amanda klivit upp så gjorde vi värsta mumsiga frukost-mackorna, med kalkon, tomat och gurka, mums! Och en varsin festis till det gjorde susen. :)
Och sedan åkte jag till stallet och borstade Lanne-man och gjorde honom fin, för det skulle nämligen komma en tjej och provrida honom idag, vilket nu så här i efterhand känns kanon-bra. Hon var jättetrevlig, kunde hantera honom superbra och han verkade trivas med henne, och sen skötte han sig exemplariskt, ;) han var så snäll och duktig min lilla pålle. Och nu väntar jag bara på hennes besked om huruvida hon vill eller inte vill köpa honom.
Men hon sa innan hon åkte tillbaka till sthlm att hon redan var lite såld på min charm-knutte ;D hihi.
Och man kan inte bli annat när han är så förbaskat söt! :)

Om någon minut ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch, har ju varit i stallet hela dagen, och sen ska jag åka hem till Sandra och hjälpa henne med städning och ikväll ska vi göra gotta-mat, TACOS! :D
Och Niklas trodde att han skulle få smaka, haha, men det tror jag nog inte att han får, jag ska äta aaaallt! ;D haha.
Nej då, lite kanske han får, om inte jag och sandra mumsar i oss allt ;D
Ännu ett flok-inlägg, nu måste jag skärpa mig och bli lite normal, ;) Bye bye.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: