sms,

I personligt.,
är nog både världens bästa och sämsta uppfinning, mobiltelefoner borde överhuvudtaget inte ens få finnas ibland!
Grrr, jag blir så arg ibland. Om människor ändå kunde vara ärliga och berätta vad som gör dem arga, ledsna, glada osv. Så skulle vi andra slippa gissa oss fram till vad de tycker och tänker.
Att en viss person kan vara glad och trevlig för att sen, en timme senare, vara som förbytt, hmmf. Jag blir bara så fundersam, man undrar ju hur de fungerar, dessa människor.
Nej, gör världen en tjänst och kom med klara besked och berätta vad som rör sig i era huvuden, så slipper det bli massa bråk och missförstånd och alla skulle vara betydligt gladare.
Me want that.
Idag på eftermiddagen promenerade jag hem till Sandra och träffade henne, bebisen i magen och Amanda, och jag lekte lite med Amanda i lekparken, gungade och åkte rutschkana, hihi :) jag har lärt mig att man ska ha kontakt med sitt inre barn ;) haha. Och en person ringde mig - jag blev glad - men sen blev jag arg en timme senare.
Men ahja, det där glömmer vi nu. Jag var bara tvungen att skriva av mig lite. :)
Imorgon fyller Simone 17 år, :) grattis i förskott lilla korven ;D haha!
Bye bye.

  
Skrivet av: lilla korven
I

aaaahw, man tackar (;




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: