sad, but true.

I personligt.,
Nu finns min ögonsten till häst till salu på blocket, vill inte sälja honom men han kommer få det bättre hos en ny ägare som har tid för honom. Och han är ju så go, :) hihi. http://www.blocket.se/vi/13095583.htm?ca=5_s
Min arbetsintervju igår gick kanon, :) men gud så nervöst ( och svettigt, haha, tina du ska veta vilken handsvett jag hade ;), haha ) det var 4 st killar som "intervjuade / grillade" mig med frågor ;) haha. Jag hoppas jag fick fram mitt budskap, att jag är bäst ;) tihi.
Idag ska jag också jobba, 8-17, inte alltför farlig tid men är så grymt trött nu så det kommer bli tufft att hålla ögonen öppna, gäsp.
Och det var någon som var avundsjuk på mina rosa lakan inatt, haha ;)
Jag var så trött när jag kom hem igår att jag glömde bort att jag skulle ringa upp Patricia, vad dum jag känner mig nu, fast Pär kanske kom hem så då glömde hon nog bort mig också ;) hihi.
Nej nu ska jag äta lite frulle ;) och sen sätta lite fart och klä på mig osv. Är rätt skönt med pökmeH ( hemköp baklänges ) jobbet eftersom man aldrig behöver fundera på vad man ska ha på sig ;) haha.
Oj oj, vad trött jag är, flok-inlägg. Bye.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: