nattens bravader, oj oj.-

I personligt.,
Yesterday så åkte jag som sagt hem till sandra, hjälpte henne att städa lite och busade med Amanda, hihi. Sedan började jag skära grönsaker och sandra stekte köttfärs och så gjorde vi världens bästa tacos ;D mumsade i oss den, och sen spelade Niklas lite "partymusic" och då blev jag väldigt sugen på att gå ut, och självklart eftersom jag är en sån svag människa så följde jag med några vänner ut på tranan. Fick först skjuts hem till Therese och deras kräftskiva där jag förfestade lite hastigt, och sen drog jag ner och dansade så svetten yrde ;)
Och fick känna på baywatch-killens magrutor ;) hihi. pinsamt värre, men alkoholen hade övertaget en stund under kvällen, hihi.
När tranan senare var slut så promenerade jag till taxi-huset, där en person väntade på mig. Men vi missade först den första taxin vi beställd och sen höll vi nästan på att missa den andra vi beställde, haha. Men vi sprang ikapp den ;) Och sedan kröp vi till sängs ganska fort när vi kom fram.
Och idag vaknade jag med värsta hesa rösten och ett hår som stod åt alla håll, haha.
Camilla kom sen och hämta mig och skjutsade hem mig till Björktjära och nu sitter jag här och funderar på att måla tånaglarna. :) hihi. Bye.

  
Skrivet av: ICIA
I   Blogg: http://ICIA.BLOGG.SE

Inget godis på 1 månad! Är du med?

Skrivet av: ebba
I   Blogg: http://www.omebba.blogg.se

:)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: