måndag.

I personligt.,

Helgens bravader, som sagt. Helt amazing helg, filmkvällar och lite partajande, ;) hihi.
Och sedan blev det ännu en övernattning natten till idag, men det var mysigt det också, även om jag gärna hade sovit lite längre men det är ju fler än jag som ska iväg till jobbet, tihi.
Hans och Ogge, ni är galna! ;) haha. Och riktigt dåliga på att spela tv-spel. ;) hihi. Men gud vad gott det var med en mumsig kebab-pizza igår, och lilla Ogge sparade lite slantar på att äta upp mina rester ;) hihi.
Och det var rätt roligt när han skulle sätta sig i bilen efter att jag hade kört den ;) haha. Fick inte in benen ;) haha.
Nu ska jag äta lite lunch, kycklingsallad, jummie! Och sen göra mig iordning för att jobba 14.00 - 22.15 ikväll.
Byebye.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: