it's time,.

I personligt.,
Ja, nu får du ( sandra ) ta och klämma ut lillknodden så jag får se hur söt h♥n är. :)
Om jag är nyfiken då! ;) hihi. Jag spenderade kvällen hemma hos sandra, vi tittade på top model och förlossningar på tv och pratade om att snart vill nog h♥n som bor i hennes mage komma ut ;) hihi. Alltid lika fabulous att vara tillsammans med dig darling!. :)
Och nu så här inpå natten har jag gjort om hennes blogg, så nu är den någorlunda fin, orkar inte göra mer nu ikväll, så hon ska få inspektera den imorgon och säga vad hon tycker. :)
Gäsp, nu måste jag krypa ner under täcket och sova lite, är en jobbig dag imorgon, trots att jag är ledig.
Ska träffa en dam på arbetsförmedlingen och efter det är det en tripp till frisören som gäller, men denna gång får de inte klippa mer än EN centimeter av mitt hår, nu när jag har börjat få lite, och då menar jag väldigt lite, längd på det.
Gonatt på er.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: