idag är ingen vanlig dag.,

I personligt.,
För idag är det Simones födelsedag :) lillstrumpan blir hela 17 år gammal! :) Bara ett år kvar tills du får följa med mig ut och shaka asset  (?) på krogen ;)
Och Camilla var så snäll och ringde och väckte mig idag, halv nio ;) hehe. Fast det gör ingenting, jag borde ändå kliva upp och ta tag i dagen. Fick ju en pratstund med simone innan hon cyklade till skolan iaf.-
Och jag ska träffa Camilla på stan idag och så ska vi titta runt lite och sedan ska vi promenera till Albert o Herbert och få oss lite motion samtidigt, förena nytta med nöje som sagt ;) hihi.
Ikväll blir det grillning tillsammans med familjen och fira Simone, sen ska jag umgås med Sandra o magen ikväll ;) hihi.
Nu måste jag nog sätta fart annars tror Camilla att jag gått och dött ;) haha. So long suckers ;D

  
Skrivet av: SIMONE
I

nästan 18 :D eeeyy! om ett år mikaela (;




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: