Guess God thinks i'm able.

I personligt.,
Gäsp, Mikaela är väldigt trött nu, men måste hålla mig vaken ett tag till. Pappa påminde mig nämligen om att jag inte gjort adressändring än, ajabaja på mig.
Och jag gillar inte att det redan har börjat blivit så mörk ute på kvällarna, jag är ju livrädd när jag cyklar hem från jobbet, idag pratade jag först med Ogge tills jag hunnit cykla förbi kyrkogården, där jag förresten fick en inte så trevlig överraskning - vattenspridarna var på och sprutade självklart vatten rätt ut på vägen där Jag cyklade! Så då blev jag blöt, och ännu kallare, för det finns verkligen ingen sommarvärme kvar i luften på kvällarna. Och sen skulle han sova vidare i sin lastbil, tihi. Så då ringde jag Therese, för jag var tvungen att cykla på mörka vägar utan cykellyse, och det är dööläskigt tycker jag!
Jag är en riktig fegis, måste bli lite tuffare :) hehe.
Imorgon ska jag iväg på någon säkerligen värdelös kurs på arbetsförmedlingen, suck. Och sen kl 14.45 ska jag på en arbetsintervju :) hihi. Snacka om pirrigt, gäller dock bara ett vikariat, men det handlar ändå om 12 månaders jobb om jag skulle ha turen att få det! :) hihi. Och direkt efter intervjun är det bara att cykla till Hemköp för ännu en sen kväll med stängning. :( jobbet suger, men det ger som sagt pengar i plånboken.
Bye bye.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: