gonatt,

I personligt.,
nu ska jag sova, är väldigt trött.
dagen blev helt okej tillslut, blev bjuden på mat av stefan och tittade på en film och sen cyklade jag hem, och fick sällskap av honom eftersom det var så mörkt.
Och så gjorde jag om min blogg när jag kom hit och nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp när väckarklockan ringer imorgon bitti, suck. Jag ska jobba mellan 8-17 imorgon, det känns väldigt tungt. Och efter jobbet kommer hovslagaren och ska sko Lanne, och när det är avklarat kan jag pusta ut för dagen.
Men som vanligt så kommer timmarna snigla sig fram under morgondagen, mitt jobb är så trist.

2 år sedan, jag kan knappt förstå det. Curly sue stefan, curly sue. You will always be in my heart.
gonatt, bye.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: