det blir fan aldrig som man tänkt sig.,

I personligt.,
det är faktiskt sant, saker och ting blir aldrig som man tänkt sig, oftast blir det antingen sämre eller bättre.
Och idag kom jag hem vid 2-tiden och då låg jag halvt död på sängen en timme innan jag tog tag i mig själv och drog på mig jogging-skorna och gick ut på en rask promenad, för att avsluta det hela med lite sit-ups bl.a. :) efter det kände jag mig rätt stolt och uttorkad, både pga mitt lilla "träningspass" och för att det var dagen efter ;) så klunkade i mig en liter vatten och dog sedan en stund till på sängen.
Efter en dusch och nya rena kläder så traskade jag vidare hem till sandra och berättade lite för henne om gårdagens händelser, och vi skrattade ;) hihi. Sen skulle hon och niklas mysa framför tv:n så då dunstade jag ;) haha. Och tog en promenad till gärdet, och statoil där jag köpte mig en cola :) träffade även på nils som jag pratade med en stund och fördrev lite minuter med. Sedan gick jag och kramades lite med min älsklings-katt och sen fick jag skjuts hem.
Och nu sitter jag här och dör, för tredje eller fjärde gången idag, har tappat räkningen. Borde verkligen sova nu, för imorgon bitti ska jag ta en snabb promenad innan frukosten. :)
Och idag läste Pontus min blogg, vågen allihopa ;) hehe. Godnatt.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: