cold morning,-

I personligt.,
Idag vaknade jag i sisådär lagom tid, runt 10, och då tog jag på mig shorts och en t-shirt och gick ut för en morgonpromenad, men shit vad jag ångrar att jag tog så lite kläder på mig, det var ju skitkallt! Och dum som jag är tror jag att jag kommer bli varm om jag går tillräckligt fort, men trots att jag gick så fort jag bara kunde frös jag ändå.
Och nu ska jag snart cykla til frisören, har tid kl 1. Och jag ser verkligen ut som hej-kom-och-hjälp-mig just nu, haha. Världens mest skrynkliga tröja ( jag orkar inte stryka ), och min syster skulle döda mig om hon såg hur skrynklig den är ;D mohaha. Och håret ska vi inte ens tala om, hihi, men det ska bli tvättat och fint hos frisören. :) och är det någon mer än jag som avgudar när de tvättar och schamponerar ens hår och ger en huvudmassage, oh my god vad gudomligt det är! :) hihi.
Hoppas på att Patricia kommer och lunchar med mig på stan senare. Bye.,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: